Nov 6, 2007

အိပ္မက္ဆိုး

"ဟား....ေသြးေတြ....ေသြးေတြ....."
ကြ်န္ေတာ့္ေရွ႕မွာ လူသတ္မွဳတစ္ခုကို မ်က္၀ါး ထင္ထင္ျမင္ေတြ႕ေန ရသည္။ လူသတ္မွဳျဖစ္သည့္ ေနရာတြင္ လူေတြ ၀ိုင္အံုၿပီးၾကည့္ေနက်သည္...။ လူတစ္ေယာက္၏ ေနာက္ဆံုးဇာတ္သိမ္းခန္းကို အေပါစား မ်က္လွည့္ပြဲ တစ္ခုလို၀ိုင္းအံုၿပီး ၾကည့္ေနက်သည္..။ ထင္ရာျမင္ရာ ေ၀ဖန္ခ်က္ေတြေပးၿပီး ေကာလဟာလ အမ်ိဳးမ်ိဳး ထုတ္လႊင့္ဖုိ႕ က်ိဳးစားေနက်သည္...။
"ေနပါဦး ဒီလူ႕ကို ဘယ္သူသတ္သြားတာလဲ ? "
"ဒီလူ႕ကို သတ္သြားတဲ့ လူနာမည္က "ေဖာက္ျပန္သူ" ဆိုလားဘဲဗ်.."
ဒီစကားသံေတြကို ကြ်န္ေတာ္မၾကားျခင္ေပမယ့္.....ၾကားျဖစ္ေအာင္...... ၾကားလိုက္ရေသးတယ္......
ထားလိုက္ပါ....ကြ်န္ေတာ္နဲ႕ မဆိုင္ပါဘူး...ကြ်န္ေတာ္ကိုယ့္လမ္းကိုဘဲ ကိုယ္ဆက္ေလွ်ာက္ခဲ့ပါတယ္...။

"မငုိပါနဲ႕ကြာ ေသတဲ့သူက ေသသြားၿပီဘဲ..." ဟုေျပာကာ....
ေၾကကြဲစြာျဖင့္ငိုေနေသာ (သို႕မဟုတ္) ေၾကကြဲစြာျဖင့္ ငိုခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနေသာ....ကြ်န္ေတာ့္ခ်စ္သူ (သို႕မဟုတ္) ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္ခဲ့ဖူးသည္ ဟု ထင္ရသူ (သို႕မဟုတ္) ကြ်န္ေတာ့္ကို အလြန္ခ်စ္ခဲ့သူ (သို႕မဟုတ္) ကြ်န္ေတာ့္ကို အလြန္ခ်စ္ပါတယ္ ဟု လိမ္ညာခဲ့သူ ....အမည္ခံအားျဖင့္ "ကြ်န္ေတာ့ခ်စ္သူ" အား ေျဖသိမ့္သလို လို ႏွင့္ ေယာက္က်ားတစ္ေယာက္က အနက္ေရာင္ Sticker အျပည့္ကပ္ထားေသာ ကားတစ္စီးေပၚမွာ ေျပာ ေနတဲ့အသံကုိ ကြ်န္ေတာ္ၾကားလိုက္ရတယ္...
မၾကာခင္မွာဘဲ အဲဒီ့ကားဟာ အနက္ေရာင္မ်က္ႏွာဖုံးတပ္ထားတဲ့ နာမည္ၾကီး Hotel တစ္ခုထဲသို႕ ေမာင္း၀င္ သြားတာကို ကြ်န္ေတာ္....... ျမင္ျဖစ္ေအာင္........ျမင္လိုက္ပါတယ္.....။
ထားလိုက္ပါ....ကြ်န္ေတာ္နဲ႕ မဆုိင္ပါဘူး....ကြ်န္ေတာ္ကိုယ့္လမ္းကိုဘဲ ဆက္ေလ်ွာက္ခဲ့ပါတယ္...။

"ကဲဘယ္လိုလဲ...မင္းသိခ်င္တာေတြသိခဲ့ရၿပီမလား?"
"မဟုတ္ဘူး...ကြ်န္ေတာ္သိၿပီးသားေတြကို ေသခ်ာေအာင္သြားၾကည့္တာ...."
"ဒါဆုိလဲ သြားၾကစို႕ကြာ...အခ်ိန္လည္း ေႏွာင္းလွၿပီ။ ဟိုမွာလည္း မင္းအလာကို ေစာင့္ေနက်တဲ့သူေတြလည္း ေမွ်ာ္ေနေလာက္ၿပီ..."
"ေကာင္းၿပီဗ်ာ...ဒါဆုိလည္းသြားက်တာေပါ့...ဒါေပမယ့္ခင္ဗ်ားကို မသြားခင္ ကြ်န္ေတာ္တစ္ခု ေတာ့ ေတာင္းဆုိပါရေစ...ေနာက္ဘ၀က်ရင္ ကြ်န္ေတာ့္ကို ဒီလိုအိပ္မက္မ်ိဳး ဘယ္ေတာ့မွေပး မမက္ပါနဲ႕ေတာ့ ဗ်ာ..."
"ေအးပါကြာ......" ဟုသက္ျပင္းခ်ရင္း..........."အိပ္မက္မင္း" က ကတိေပးေလသည္....။

1 comment:

စိုးထက္ - Soe Htet ! said...

အိပ္မက္ မင္း အျပင္ အေတြး မင္းေတြ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ မင္းေတြ ထပ္ရွိႏိုင္ေသးသဗ် :P