Nov 6, 2007

ကြ်န္ေတာ္ ႏွင့္ "ထြက္ခြာသြားသူမ်ား"

ေလာကၾကီး : မင္းငါ့ကို ဘယ္လိုျမင္လဲ ?
ကြ်န္ေတာ္ : ဒီလိုပါဘဲ....။
ေလာကၾကီးက ကြ်န္ေတာ့္ကို ဘုၾကည့္ ၾကည့္ ၿပီး ကြ်န္ေတာ့္ထံမွ ထြက္ခြာသြားသည္..။

ဆရာ : မင္းငါ့ကို ဘယ္လိုျမင္လဲ ?
ကြ်န္ေတာ္ : ဒီလိုပါဘဲ...။
ဆရာက ကြ်န္ေတာ့္ကို မေက်နပ္သည့္ အၾကည့္တစ္ခ်က္နဲ႕ ၾကည့္ၿပီး လွည့္ထြက္သြားသည္..။

သူငယ္ခ်င္း : မင္းငါ့ကို ဘယ္လုိျမင္လဲ?
ကြ်န္ေတာ္ : ဒီလိုပါဘဲ....။
ကြ်န္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းက ကြ်န္ေတာ့ကို လက္ျပႏွဳတ္ဆက္သြားသည္....။

ခ်စ္သူ : ရွင္ကြ်န္မကိုဘယ္လိုျမင္လဲ?
ကြ်န္ေတာ္ : ဒီလိုပါဘဲ....။
သူကြ်န္ေတာ့ ႏွလုံးသားကို တံေတြးျဖင့္ေထြးကာ လမ္းခြဲသြားသည္.....။

ကြ်န္ေတာ္ : မင္း ငါ့ကိုဘယ္လိုျမင္လဲ ?
ကြ်န္ေတာ္ : ဒီလိုပါဘဲ...။
ထိုေန႕မွ စ၍ ကြ်န္ေတာ္သည့္ ကြ်န္ေတာ့ ထံမွ ရာသက္ပန္ ထြက္ခြာသြားေလသည္.....။

2 comments:

စိုးထက္ - Soe Htet ! said...

ညီေလးေရ ... ဒီလိုပါပဲ :)

လင်းထက် said...

အင္း ကိုယ္ေကာ ဒီလိုပါပဲ လို႕ေျပာရင္ ညီ က လက္ျပ နႈတ္ဆက္ ခြဲခြာ သြားမွာလား ဒါဆိုရင္ေတာ့ မေျပာေတာ့ဘူး :p